• BIST 14539.61
  • Altın 6147.38
  • Dolar 46.4531
  • Euro 52.8835
  • İstanbul 20 °C
  • Ankara 21 °C

Başkandan futbolculara baklava

Başkandan futbolculara baklava
Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, TFF 2. Lig Kırmızı grupta mücadele eden Düzcespor’un akşam idmanını takip etti. Futbolcularla kısa bir süre sohbet eden Faruk Özlü, futbolculara baklava ikram etti.
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2014 Haberdarım | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Haber Yazılımı: So Bilişim