• BIST 14328.06
  • Altın 6027.32
  • Dolar 46.5085
  • Euro 52.9409
  • İstanbul 30 °C
  • Ankara 29 °C

Bayramdan sonra başlıyor

Bayramdan sonra başlıyor
Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü'nün ili keşfedelim sloganıyla başlattığı çalışmalar "Gez-Gör Düzce" tur otobüsü yola çıkıyor. Şehrin turizmine değer katmak amacıyla hazırlanan gezi otobüsü Kurban Bayramından sonra ring seferlerine başlayacak.
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2014 Haberdarım | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Haber Yazılımı: So Bilişim