• BIST 14539.61
  • Altın 6141.13
  • Dolar 46.4544
  • Euro 52.8829
  • İstanbul 20 °C
  • Ankara 21 °C

DTSO Başkanı Bıyık "Türkiye’nin temiz enerjisi Düzce’den çıkacak"

DTSO Başkanı Bıyık "Türkiye’nin temiz enerjisi Düzce’den çıkacak"
Düzce Ticaret ve Sanayi Odası (DTSO) Başkanı Erdoğan Bıyık, dünyanın en büyük güneş enerjisi paneli üreticilerinden biri olan firmaya ev sahipliği yapmaktan dolayı mutluluk duyduklarını belirterek "Türkiye’nin temiz enerjisi Düzce’den çıkacak" dedi.
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2014 Haberdarım | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Haber Yazılımı: So Bilişim