• BIST 13938.48
  • Altın 6276.3
  • Dolar 46.2511
  • Euro 53.5288
  • İstanbul 20 °C
  • Ankara 18 °C

DTSO’da yılın son meclis toplantısı yapıldı

DTSO’da yılın son meclis toplantısı yapıldı
Düzce Ticaret ve Sanayi Odası (DTSO) Başkanı Erdoğan Bıyık, 2025 yılının son meclis toplantısında yaptığı konuşmada, “Yeni yılın odamıza, ilimize ve ülkemize hayırlar getirmesini diliyorum” dedi.
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • MÜSİAD’tan Keser’e hayırlı olsun ziyareti04 Haziran 2026 Perşembe 12:33
  • Düzce Belediyesi para talebinde bulunmaz02 Haziran 2026 Salı 18:39
  • Komisyonlara havale edildi02 Haziran 2026 Salı 14:47
  • Kirletmek kolay temizlemek emek ister01 Haziran 2026 Pazartesi 12:50
  • Metin Şişman tarihi güreşlerin ağası oldu31 Mayıs 2026 Pazar 15:36
  • Çilimli’de bayram bereketi 351 haneye ulaştı31 Mayıs 2026 Pazar 11:17
  • DÇGC bayramlaşma programı düzenlendi31 Mayıs 2026 Pazar 10:13
  • Düzpaş Kurban Bayramını Kutlar26 Mayıs 2026 Salı 18:41
  • Aslıhan Akbal Tüysüz26 Mayıs 2026 Salı 18:25
  • ÇELEBİ KALIP26 Mayıs 2026 Salı 15:12
  • EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
    Tüm Hakları Saklıdır © 2014 Haberdarım | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

    Haber Yazılımı: So Bilişim