• BIST 14539.61
  • Altın 6143.35
  • Dolar 46.4505
  • Euro 52.8866
  • İstanbul 20 °C
  • Ankara 21 °C

Düzceli 6 sporcu kürsüye çıktı

Düzceli 6 sporcu kürsüye çıktı
Düzce Belediyesi Spor Akademisi sporcuları, Bursa’da gerçekleştirilen serbest güreş turnuvasında 6 madalya kazanarak büyük bir başarı elde etti. Türkiye Şampiyonu Göktuğ Akbal Kocaeli’nin ardından Bursa’da da şampiyon oldu.
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2014 Haberdarım | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Haber Yazılımı: So Bilişim