• BIST 14401.85
  • Altın 5957.94
  • Dolar 46.5102
  • Euro 52.8634
  • İstanbul 30 °C
  • Ankara 30 °C

Özlü, terminal ve katlı otoparkta incelemede bulundu

Özlü, terminal ve katlı otoparkta incelemede bulundu
Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Şehirlerarası Otobüs Terminali ve Katlı Otoparkı ziyaret etti. Başkan Özlü her iki bölgeden de halkın daha sağlıklı şekilde faydalanabilmesi için iyileştirme çalışmalarının yapılmasını istedi.
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2014 Haberdarım | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.

Haber Yazılımı: So Bilişim